Cuvinte cheie

Albume. Carti ilustrate 21
Atlase. Dictionare si Enciclopedii 120
Carti pentru copii si tineret 138
Diverse 156
Drept 393
Fara domeniu 11
Fictiune 1434
Ghiduri practice 418
Limbi si civilizatii straine 139
Manuale si auxiliare 248
Medicina 124
Metodologie / Pedagogie 118
Non-fictiune 450
Psihologie 257
Reviste 26
Stiinte sociale 704
Stiinte umaniste 811
Tehnologie si Stiinta 166

 Edituri partenere

Cartea Romaneasca -10 %
Institutul European -10 %
Polirom -10 %
Ad Libri
Agapis
Agaton
Agnos
Aius
Alcris
Aldopress

Vezi toate editurile...


Cartea pentru cei multi

Epuizat

Cartea pentru cei multi
Ovidiu ANICULAESE
Stiinte umaniste - Litere
Editura Institutul European

Lucrarea este la origine teza de doctorat a domnului Ovidiu Aniculaese, intitulata Cartea pentru cei multi. Studiu asupra romanului popular in America postmoderna, sustinuta la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi in 2003. Studiul urmareste un dublu scop: acela de a prezenta cititorului roman o radiografie a unui anume gen de roman, romanul popular, in contextul mai larg al Americii postmoderne, precum si acela de a oferi prin intermediul referirilor la romanul popular o serie de observatii cu valoare generalizatoare privind cultura americana, valorile si traditiile ei.

Primul capitol, intitulat „Pamintul", stabileste cadrul general si registrul critic, facind in primul subcapitol, „Traditia vie", o succinta trecere in revista a principiilor, dezideratelor si valorilor perpetuate de ceea ce este acceptat drept „traditie americana", adica libertate si democratie, perenitatea „visului american", paradoxala coexistenta a materialismului si idealismului, a individualismului si conformismului, a apetentei pentru schimbare si a conservatorismului vazute prin prisma unor surse cu predilectie din anii '50 si '60, in special lucrarea lui Henry Commager The American Mind (1952).


Nr. pagini: 516
ISBN 973-611-293-4
Format 16.5X23.5
Anul aparitiei 2004

Recomandari din acelasi domeniu:


 Autentificare


 Cautare


 Parteneri

 
Ghidul tau autentic de shopping.